A névválasztás talán a legnehezebb része volt a vállalkozási folyamatnak. Aki volt már hasonló helyzetben, tudja, hogy vagy egyből beugrik vagy hetek, hónapok agyzsibbasztó munkája kitalálni, hogy mi az a, ami leginkább tükrözi a vállalkozásunkat. Végig kell gondolni, hogy mi az, ami leginkább lefedi a tevékenységünket, az üzleti céljainkat és minden egyebet – és természetesen még nem foglalt. Persze választhattam volna a saját nevemet, de ez nem volt opció, mert egyrészt dolgozom külföldi ügyfelekkel is, másrészt szeretek nagyban gondolkozni, amire jobbnak találtam egy márkanevet megálmodni.
Sok-sok gondolkozás és elemzés után arra jutottam, hogy a névválasztásnál abból fogok kiindulni, amit a legnagyobb erősségeimnek tartok. Ez az ügyfélkezelésem. A közös munka során azt szeretném, ha azt éreznéd, hogy nincs “hülye” kérdés, bármit megkérdezhetsz, én pedig őszintén de kedvesen fogok válaszolni. A célom az, hogy jól érezd magad a folyamat közben.
Ebből lett a Comforting Soul.