Logó és arculattervezés

Egy rosszul megtervezett arculat olyan,
mintha egy számmal kisebb nadrágot hordanál

Kényelmetlen. Nem illik rád, nem is illik hozzád, csak feszengsz benne, de nem akarod kidobni, hátha egyszer jó lesz. A nadrág esetében ez még működhet is – ki tudja mikor fogyunk bele ugyebár -, logóknál viszont esélytelen. Egy rosszul összerakott arculatot egyszerűen ki kell dobni, meg kell változtatni, újra kell tervezni, ugyanis nem a vállalkozásunk van az arculatért, hanem az arculatunk a vállalkozásért. A logót, a színpalettát, a betűtípusokat kell a brand üzenetéhez szabni, nem pedig fordítva.

Az arculat a vállalkozásod, a branded alapja, olyan, mint egy bolt kirakata. Leendő ügyfeleid a logóddal, a színekkel, az általad használt betűtípusokkal találkoznak először. Ha a tervezés átgondolatlan, amatőr, akkor az összhatás zavaros lesz, és kár lenne, ha emiatt ügyfeleket veszítenél.

Éppen ezért a legfontosabb teendő a vállalkozásod megjelenésében, hogy egységes, az üzeneteddel rezonáló arculatod legyen, ami azokat az érzéseket váltja ki a vásárlóból, amire a következő lépés megtételéhez – vagyis a vásárláshoz – szüksége van.

Megtervezem az egyedi arculatot,
ami segít a márkádnak kiemelkedni a tömegből

Kattints az alábbi gombra,
ha szeretnéd elkezdeni a közös munkát

Egyedi logótervezés 74.999 Ft-tól | Személyre szabott kisarculat-tervezés 129.999 Ft-tól

Miután együtt dolgoztunk

A MÁRKÁD VIZUÁLIS MEGJELENÉSE JÓL MEGKÜLÖNBÖZTETHETŐ A KONKURENCIÁTÓL. A LOGÓD EGYEDIVÉ ÉS AZONNAL BEAZONOSÍTHATÓVÁ TESZI A BRANDED.

AZ ÜGYFELEK BÍZNAK BENNED, SZÍVESEN VÁSÁROLNAK TŐLED, MERT AZ ARCULATOD PROFI HATÁST KELT.

AZ EGYEDI LOGÓ ÉS A SZEMÉLYRE SZABOTT KISARCULATI ELEMEK STABIL ALAPOT ADNAK AHHOZ, HOGY A VÁLLALKOZÁSOD SIKERÉT A KÖVETKEZŐ SZINTRE EMELD.

Mit tartalmaz a szolgáltatás?

  • Személyre szabott tervezési kérdőív & Brand Brief prezentáció
  • Egyedi logótervezés
  • Branding Board készítése
  • 2 körös módosítási lehetőség
  • Fájlok átadása a végleges logó variációkról (jpg, png, pdf, svg, eps) és más arculati elemekről
  • Prezentáció minden tervezési lépés után, amiben részletesen bemutatom, miért születtek egyes döntések a tervezési folyamat során

Amit átadok

  • Moodboard prezentáció – amiben lefektetjük a tervezési alapokat
  • Branding board – amin szerepel az összes arculati elemed
  • Egyedi logó és alternatív logó fekete-fehérben és színesben (ha a brand úgy kívánja), több kiterjesztésben
  • Submark és icon – igény szerint
  • A vállalkozásod üzenetéhez és küldetéséhez összeválogatott színpaletta
  • 2 betűtípus – olyan, ami tökéletesen hozza az általában problémás ő és ű betűket is
  • Igény szerint a márkádnak tervezett egyedi elemek, formák, motívumok – ezeket tudod használni a honlapodon vagy bármelyik social média platformon, hirdetésen stb.
  • + ajándék PDF a logó, a színek, a betűtípusok és az elemek felhasználási javaslataival

Ha a fenti fogalmakkal kapcsolatban bizonytalan vagy, a Gyakran Ismételt Kérdések között megtalálod a választ az oldal alján.

Lássuk, hogyan tudunk együtt dolgozni

Kattints az alábbi gombra, a pár kérdésből álló kérdőív kitöltéséhez, hogy minél hamarabb elkezdhessük a közös munkát.

Két munkanapon belül válaszolok. Ha egy hullámhosszon vagyunk, akkor el is kezdhetjük megvalósítani a projektedet.

RÁM VAN SZÜKSÉGED, HA

Szia! Eszter vagyok!

Megvan a termék, amit árulsz, hiszel a szolgáltatásodban. Alig várod, hogy minél többen vásároljanak tőled, mert tudod, hogy amit eladásra kínálsz, az másoknak hasznos vagy örömöt okoz (vagy mindkettő). Megtaláltad a célcsoportod és tudod, hogyan kommunikálj velük. Valami azonban még hiányzik.

Egységes arculati elemek híján az ügyfelek nem tudnak egyértelműen beazonosítani. Nincs logód vagy ha van, nem igazán illik a vállalkozásodhoz, rosszabb esetben a konkurenciára emlékeztet. Nem állnak össze az arculati elemeid, nincsenek következetesen alkalmazott színeid és betűtípusaid, nem tudod mit, miért és hogyan kell használni, így a megjelenésed nem egységes.

Pontosan ezért vagy most itt. Ebben tudok neked segíteni. Részletes kérdésekkel feltérképezzük a márkád, az üzeneted és a küldetésed. Megtervezem a céged vizuális megjelenítését, és összeállítom az ehhez szükséged arculati elemeket. A végeredmény esztétikus, összetéveszthetetlen és gyümölcsöző lesz.

Kattints az alábbi gombra,
ha szeretnéd elkezdeni a közös munkát

Minden ajánlatkérésre két munkanapon belül válaszolok

Gyakran ismételt kérdések

Ez projekttől függ. Minimum 4 hét, ennyi időre mindenképpen szükség van ahhoz, hogy a végeredmény ne legyen összecsapott. Az időtartam attól is függ, hogy milyen gyorsan kapok tőled visszajelzést a tervezés során. Határidőket a kapcsolatfelvétel után tudjuk véglegesíteni.

A logód az arculati elemeid egyike csupán, önmagában, a márkád üzenetét visszaadó színek és egyéb elemek megtervezése, kiválasztása nélkül nem lesz egységes vizualitásod. Ezért nem ajánlom csak egy logónak a megterveztetését. Természetesen, lehetenek kivételek, kérlek, írd meg nekem részletesen, hogy mire van szükséges, és átbeszéljük a részleteket.

A logótervezés végén csak egy logót kapsz kézhez több színben, formátumban, típusban. Az arculat megtervezése után színpalettát, betűtípusokat és különböző, a márkádat tükröző elemeket is, amik mind illenek egymáshoz. Alapvetően mindenkinek a kisarculattervezést ajánlom, mert a branded csak egy része a logó, abba beletartoznak az előzőekben felsoroltak és a márkád kommunikációja is.

A moodboard tartalmazza a színeket, a képeket, más logóötleteket és betűtípusokat, amiket én válogatok össze a Tervezési Kérdőívre adott válaszaid alapján. Ez az ugródeszka a projektnek, ami segít meghatározni azt a fő irányt, ami a leginkább visszaadja a vállalkozás üzenetét. Természetesen, a moodboardon található képek csak a hangulat meghatározására szolgálnak, arról konkrétan lemásolni semmit nem fogunk.
 
A branding board a végső logóváltozatokat, színpalettát, betűtípusokat és egyéb elemeket tartalmazza. Illetve, feltüntetem rajta az inspirációt is, amiből végül megérkeztünk a végleges megoldásokhoz.

Az alternatív logó egy másik változata a fő logónak, aminek az alapelemei és stílusa megegyező, csak van benne egy kis változtatás. Az alternatív logó általában horizontális vagy középre igazított, attól függően, hogy milyen a fő logó elrendezése.

Az icon általában egy egyszerű, kifinomult szimbólum, amely a márkád erős és univerzális értékekeit közvetíti, amelyek azonnal felismerhetők. Lényegében a vállalkozásod egyszerű és merész ábrázolása, amit könnyedén fel lehet ismerni és be lehet azonosítani (gondolj a Nike pipájára).

A submark a logóhoz vizuálisan hasonlító, de annak leegyszerűsített változata, amit olyan helyzetekben használnak, amikben a fő logót nehezen lehetne. Mivel hasonlít a logóra, ezért könnyedén lehet használni a közösségi médiában, a weboldalak favikonjainál vagy bármilyen más helyzetben, amit az adott szakterület igényel.

Az árajánlatkérés elküldése után részletes e-mailt kapsz kézhez a következő lépésekről, de dióhéjban a lényeg: szükségem van az aláírt és visszaküldött szerződésre és a 40% előleg elutalására. Amint ez a két kitétel megvalósul, tudom neked küldeni az általam kidolgozott tervezési kérdőívet, aminek a kitöltése után belevetem magam a munkába. A folyamat közben nyitottságra, őszinteségre és következetességre van szükségem tőled.

Az előleg egyrészt biztosít arról, hogy a komolyan gondolod a közös munkát. Másrészt, amennyiben kihátrálsz a projektből, az előleg a fájdalomdíjam. Ugyanis arra az időszakra, amire a nem megvalósult projekt esne, mással is dolgozhatnék.

Az előleg nem visszatéríthető összeg.

Az együttműködés alapja a 40%-os előleg kifizetése, tehát az ár eleve két részletre van osztva. Ezen felül projekttől függően nyitott vagyok egy részletfizetési terv összeállítására, hogy mindkettőnk számára kényelmes legyen az együttműködés. Az utolsó részlet kifizetése mindig az utolsó módosítási kör után esedékes, a kifizetés után tudom átküldeni a vélgeges és használható logóváltozatokat, a branding boardot és az összes arculati elemedet.

Nem valószínű, hogy ez előfordulna, de ha mégis, tudsz plusz módosítási kört kérni az általános óradíjamon. Az árlistát itt találod.

Az Adobe termékcsaládot használom: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator és Adobe InDesign.

Kattints az alábbi gombra, ha szeretnéd megtudni,
mit hozhatunk ki a közös munkából

Egyedi logótervezés 74.999 Ft-tól | Személyre szabott kisarculat-tervezés 129.999 Ft-tól